Levering en retourneren

 

Corvino Wijnbeleving levert snel uit; bestellingen die betaald zijn leveren wij dan zsm maar meestal binnen 1  dag af bij het postkantoor. Uw pakket wordt door PostNL bezorgt. Wanneer u niet thuis bent zal het pakket óf bij uw buren afgeleverd óf op een later tijdstip nogmaals op uw opgegeven adres aangeboden worden. Als onverhoopt na deze twee pogingen uw wijn nog niet bezorgd is, kunt u het pakket gedurende een week ophalen bij een ophaal locatie van PostNL. .

  • Het minimale order bedrag is € 20,00
  • Binnen Nederland betaalt u geen verzendkosten bij bestellingen boven € 85,–. Daaronder een vaste bijdrage van € 8,50
  • Uw bestelling wordt doorgaans binnen 2 á 3 werkdagen geleverd bij u thuis of bij een ophaalpunt van PostNL
  • Er zijn altijd twee afleverpogingen
  • Aflevering niet gelukt? U heeft een week de tijd om uw pakket af te halen bij een PostNL afhaalpunt
  • Volgens de alcoholwet zijn wij verplicht om leeftijd te controleren bij bestellen én aflevering
  • Uw pakket is online te volgen, van Corvino Wijnbeleving tot aan uw voordeur via Track&Trace.

Wijnen ophalen bij Corvino Wijnbeleving

U kunt ook uw bestelling ophalen. Graag even overleg over het tijdstip.

Bedenktijd/retour

Bij Corvino Wijnbeleving kunt u altijd uw bestelling retourneren. Om uw bestelling te retourneren vragen wij u de volgende stappen te volgen:

  • Neem binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op. Na uw melding heeft u nog 14 dagen de tijd om uw producten te retourneren.
  • U krijgt van ons het retourformulier die u ingevuld bij de terug te zenden artikelen voegt.
  • De verzendkosten voor het retourneren van uw bestelling zijn voor eigen kosten.
  • Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
  • Bewaar het verzendbewijs van de retourzending.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem, u kunt hiervoor contact opnemen met info@corvinowijnbeleving.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.